Saturday, August 4, 2012

Συνέντευξη του Bryan Cranston όπου μιλάει για το τέλος του Breaking Bad!

Ο Bryan Cranston έδωσε συνέντευξη στο Parade.com, όπου μίλησε για το πως αισθάνεται που η σειρά τελειώνει του χρόνου, για την πιθανότητα μιας ταινίας στο μέλλον, αλλά και για την νέα του ταινία Τοtal Recall! Δείτε την πλήρως μεταφρασμένη συνέντευξη παρακάτω! 

Ε : To Breaking Bad τελειώνει το επόμενο έτος. Θα είναι δύσκολο να για σας να πείτε αντίο; 
Α : Θα είναι! Είναι ο ρόλος της ζωής μου (συμφωνώ Θεέ!). Αμφιβάλλω ότι θα αντιμετωπίσω έναν χαρακτήρα τόσο σύνθετο και βαθύ ποτέ ξανά. Θα μου λείψει η οικογένεια που έχουμε δημιουργήσει.

Ε : Μπορούν οι φανς να περιμένουν μια ταινία μετά το τέλος της σειράς;
Α : Έχω ακούσει φήμες, αλλά δεν έχω ιδέα αν κάποιος από τους χαρακτήρες της σειράς θα είναι ζωντανός για να κάνει μια ταινία! Νομίζω ότι πρέπει να περιμένουμε μέχρι η "σκόνη" κατακαθίσει μέχρι του χρόνου και να δούμε αν είναι εφικτή.

Ε : Παίζετε τον "κακό" στο remake του Total Recall. Συγκρίνετε με το πρωτότυπο;
Α : Το πρωτότυπο, με τον Arnold Schwarzenegger, ήταν τόσο πολύ κιτς διασκέδαση. Αυτό θα είναι λίγο πιο σοβαρό, και τα ειδικά εφέ έχουν βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία 20 χρόνια.

Ε : Ποιος είναι το αγαπημένος σας πρόσωπο για να ακολουθήσετε στο Twitter;
Α : Κάποια πειράγματα του Albert Brooks πάντα με κάνουν να χαμογελώ. Μου αρέσει να ακολουθώ ανθρώπους που tweetάρουν κάτι πιο ουσιαστικό από το "μόλις έφαγα ένα μεγάλο σάντουιτς με τυρί!"

No comments:

Post a Comment