Monday, July 2, 2012

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ !!! Συνέντευξη του "Leonel Salamanca" στο blog μας !

Μετά την αποκλειστική συνέντευξη που πήρε το blog από τον "Marco Salamanca" (Luis Moncada), πλέον έρχεται και η αποκλειστική συνέντευξη με τον αδερφό του Daniel Moncada ( Leonel Salamanca)! Αυτή είναι η 11η ολοκληρωμένη αποκλειστική συνέντευξη του blog (εκκρεμούν μερικές ακόμα για να φτάσουμε τις 15)! Η συνέντευξη πιστεύω έχει αρκετό ενδιαφέρον, ενώ επίσης θα δείτε υπάρχουν ότι κάποια κοινά σημεία σε κάποια απάντηση! Προσοχή, η συνέντευξη περιέχει spoilers από την 3η season! Διαβάστε την πλήρως μεταφρασμένη συνέντευξη παρακάτω! 

E : Πως ήταν η συνεργασία με τον αδελφό σου Breaking Bad ;
A : Ήταν ένας εφιάλτης! (πλάκα κάνω). Το να δουλεύω με τον αδερφό μου τον Luis ήταν φοβερό!

Ε : Πως κατέληξες στο Breaking Bad ;
A : Συνοψίζοντας... Ο Luis αρχικά πήγε στην audition για έναν εκ των ρόλων των ξαδερφιών, μετά την audition οι Casting Directors ανακάλυψαν ότι είχε έναν αδελφό και του είπαν στον Luis να φέρει και εμένα μαζί του. Ο Luis μου τηλεφώνησε για να φέρω τον κώλο μου από την δουλειά και να πάω στο σπίτι για να έρθει και να μελετήσουμε το σενάριο. Την επόμενη μέρα πήγαμε και οι 2 στην audition, κάναμε ξεχωριστά seesions και στη συνέχεια, εγώ σε συνδυασμό με τον αδερφό μου κάναμε κάποια βελτίωση στα ισπανικά. Στη συνέχεια, τα ξαδέρφια γεννήθηκαν ;)

E : Daniel, δεδομένου ότι ποτέ πριν από το ρόλο στο Breaking Bad δεν είχες ξανά υποδυθεί ρόλο στην καριέρα σου , τι θεωρείς ότι είναι το πιο συναρπαστικό πράγμα στο επάγγελμα του ηθοποιού;
Α : Αγάπησα κάθε πτυχή του επαγγέλματος. Ειδικά όταν είσαι ένας κακός τύπος και κάνεις όλα αυτά τα τρελά πράγματα και να κάνουμε τις ακροβατικές επιδείξεις μας!

Ε : Ο ρόλος σας είχε μια ιδιαιτερότητα, πρέπει να είστε σιωπηλοί για πολύ καιρό. Ήταν δύσκολο αυτό για σένα;
Α : Ήταν πραγματικά πολύ cool! Μη έχοντας διαλόγους επειδή είναι η πρώτη μου δουλειά, έχω μάλλον ήμουν λίγο νευρικός. Moυ δόθηκε επίσης η ευκαιρία να είμαι στα γυρίσματα με άλλους ηθοποιούς να δουλεύουν (έμαθα πολλά από αυτό)! Ήταν δύσκολο μόνο μια φορά, όταν προσπαθούσαμε να πούμε περισσότερα χωρίς να χρησιμοποιούμε λέξεις!

Ε : Μια από τις καλύτερες στιγμές των Μexican Cousins ​​ήταν η σκηνή με την ανταλλαγή πυροβολισμών με τον Hank στο επεισόδιο 307 "One Minute". Ήσουν φοβερός σε αυτή τη σκηνή. Μπορείτε να μας πείτε πως γυρίσατε αυτή τη σκηνή;
Α : Η μέρα που γυρίσαμε αυτή τη σκηνή, ήταν σαν το Χάος και να μην αναφέρω ότι καιρό δεν λειτουργούσε προς όφελός μας (χιόνιζε εκείνη την μέρα). Μόλις τελειώναμε με τα γυρίσματα μια σκηνής έπρεπε να τρέξουμε στην επόμενη! Πολλή δουλειά χωρίς να υπάρχει αρκετός χρόνος.


Ε : Πως ήταν η συνεργασία με τον Vince Gilligan στο Breaking Bad ; Τι τύπος είναι;
Α : Ήταν μια ωραία εμπειρία και μια τεράστια τιμή να εργαστώ μαζί του. Είναι ωραίος τύπος πολύ ταπεινός, προσιτός και τόσο, μα τόσο ταλαντούχος (ιδιοφυΐα)!

Πως σας φάνηκε η 11η αποκλειστική μας συνέντευξη; Περιμένουμε τα σχόλια σας!

No comments:

Post a Comment