Saturday, July 28, 2012

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ !!! Συνέντευξη του "Tyrus" στο blog μας !!!

Στην 19η αποκλειστική συνέντευξη του blog, ο Ray Campbell (Tyrus Kitt) μιλάει για την τελευταία του στιγμή στην σειρά, για την 5η season αλλά και για πολλά ακόμη! Επίσης ευχαριστώ τον Gus για την μετάφραση της συνέντευξης! Διαβάστε παρακάτω την πλήρως μεταφρασμένη συνέντευξη! 

Ε : Πως καταλήξατε στην σειρά;
Α : Κατέληξα στην σειρά με μια εντελώς συνηθισμένη διαδικασία ακρόασης. Ήμουν ήδη οπαδός της σειράς έτσι ήμουν ενθουσιασμένος όταν κανονίστηκε το ραντεβού .Το ενδιαφέρον ήταν η μυστικότητα που περιβάλλει τα σενάρια. Επειδή οι παραγωγοί δεν ήθελαν να διαρρεύσει τίποτα, μου δόθηκε μια παλαιότερη σκηνή του "Mike" στην ακρόαση και μια περιγραφή του "μπράβου του Gus». Εκ των υστέρων νομίζω ότι η απόφασή μου να μην παίξω το χαρακτήρα ως ένα τυπικό κακοποιό ήταν ο σωστός τρόπος δεδομένου το πόσο προσεκτικός ήταν ο Gus. Δεν θα είχε κάποιον προφανή τραμπούκο να δουλεύει γι 'αυτόν. Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερο να είναι περισσότερο ένας έξυπνος, και φευγαλέος bad-ass που μπορεί να ταιριάξει παντού.

Ε : Το επεισόδιο 413 "Face Off", ήταν φοβερό! Πείτε μας κάτι για τη σκηνή όπου ο χαρακτήρας σας πεθαίνει. Πως γυρίσατε αυτή τη σκηνή;
Α : Οι παραγωγοί, μη θέλοντας να διαρρεύσουν λεπτομέρειες για το φινάλε, πριν τα γυρίσματα του επεισοδίου, ήταν μυστικοπαθείς, και με το δίκιο τους. Πιστεύω, ωστόσο, πως, στα γυρίσματα τού Face off, όλοι είχαν ένα προαίσθημα ότι θα εμπλακούν σε κάτι ιδιαίτερο και αφού είδαμε το «πρόσωπο» τού Gus στις πρόβες, το προαίσθημα αυτό βγήκε αληθινό. Επρόκειτο για κάτι εμβληματικό. Για εμένα προσωπικά, ήταν γλυκόπικρο το συναίσθημα, γιατί, μεν, ο Tyrus θα πέθαινε, αλλά θα ήταν και το τελευταίο μου γύρισμα στη σειρά. Αν και ήξερα από νωρίς τον επικείμενο θάνατο του χαρακτήρα μου, ήταν λυπηρό να τελειώνει αυτή η εμπειρία της συνεργασίας μου με τόσο καταπληκτικούς ανθρώπους.

Ε : Έχετε παίξει σε σειρές όπως το The Shield και το Breaking Bad. Πώς αισθάνεστε που εργάστηκατε σε σειρές σαν αυτές;
Α : Είναι καλό να μην είσαι άνεργος ηθοποιός. Πέραν αυτού, το ότι είχα την ευκαιρία να δουλέψω σε σειρές τέτοιου βεληνεκούς, είναι εκπληκτικό. Το να περιτριγυρίζεσαι από τόσο ταλαντούχους ανθρώπους, -από το συνεργείο, μέχρι τους ηθοποιούς και τους σεναριογράφους-, είναι ένα όνειρο.

Ε : Όταν διαβάζατε το σενάριο περιμένετε ότι ο ρόλος σας θα επιβιώσει για 10 επεισόδια;
Α : Ήξερα πως ο χαρακτήρας θα επανεμφανιζόταν, αλλά δεν είχα ιδέα για πόσο. Μετά τα πρώτα επεισόδια, κάναμε μια ενθαρρυντική κουβέντα με τον Vince (Gilligan), όπου μου είπε πως, κάποια στιγμή, τον Tyrus και τον Gus, θα τους ξεπαστρέψουν.

Ε : Μπορείτε να κάνετε μια πρόβλεψη για την 5η season του Breaking Bad;
A : Είναι πολύ δύσκολο να κάνω κάποια πρόβλεψη για την 5η season. Είμαι κι εγώ φαν της σειράς και ανυπομονώ να δω τι θα γίνει και πώς θα τελειώσει η ιστορία. Ο Gus ήταν τόσο τέλειος Κακός και με φανταστική πλοκή, που δεν μπορώ να διανοηθώ τι έπεται, αλλά σίγουρα θα είναι κάτι συναρπαστικό. Σε αυτό που σίγουρα θα δώσω προσοχή, είναι η σχέση ανάμεσα στον Walt και τον Hank.

E : Ποια είναι η αγαπημένη σας τηλεοπτική σειρά (εκτός του Breaking Bad);
A : Τώρα, για τις αγαπημένες μου σειρές... Είμαι λάτρης των ειδήσεων, οπότε, δεν αποτελεί έκπληξη, το ότι μου αρέσει πολύ το The Newsroom, του ΗΒΟ. Μια από τις αγαπημένες μου σειρές ήταν το Lost, -αν και δεν με ενθουσίασε το φινάλε-. Μου αρέσει, επίσης, να βλέπω παλιές σειρές της ασπρόμαυρης τηλεόρασης. Δεν είμαι φαν των ριάλιτι εκπομπών, αλλά καμιά φορά μπορεί να χαζέψω “Hardcore Pawn”, “Parking Wars", και το “Chopped".

Πως σας φαίνεται η νέας μας συνέντευξη;

No comments:

Post a Comment