Tuesday, July 24, 2012

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ !!! Συνέντευξη του "Gale Boetticher" στο blog μας !!!

Στην 18η αποκλειστική συνέντευξη του blog, o David Costabile (Gale Boetticher) μιλάει τον χαρακτήρα του στην σειρά, για το γύρισμα του επικού Major Tom! Τον θαυμασμό του για τον Bryan Cranston (πρέπει να είναι ο 2ο μεγαλύτερος φαν του, μετά από εμένα) αλλά και για πολλά ακόμη! Δείτε παρακάτω την πλήρως μεταφρασμένη συνέντευξη! 

Ε : Ποιο ήταν το πιο δύσκολο μέρος του γυρίσματος της σκηνής στην οποία ο Jesse εμφανίστηκε για να σας σκοτώσει;
Α : Νομίζω ότι το πιο δύσκολο μέρος του γυρίσματος αυτής της σκηνής, η οποία ήρθε στο τέλος μιας πολύ κουραστικής μέρας, προσπαθούσα να γεμίσω την σκηνή με όλο το βάθος που ένιωσα την πρώτη φορά που το διάβασα και δεν το άφησα να φανεί υπερβολικά συναισθηματικό. Ο Vince ήταν μια πραγματικά μεγάλη βοήθεια, σκηνοθέτησε εξαιρετικά την σκηνή  και σκέφτηκα ότι η συνεργασία μου με τον Aaron ήταν αξέχαστη. Είναι ένας εξαιρετικά γενναιόδωρος ηθοποιός, ακόμα κι αν με σκότωσε!

Ε : Η σκηνή όπου o Gale τραγουδά το "Major Tom" ήταν ξεκαρδιστική και επική! Διασκεδάσατε γυρίζοντας το βίντεο του "Major Tom";
Α : Το να γυρίζεις την σκηνή του "Major Tom" was a blast! O Colin Bucksey, ο οποίος με είχε σκηνοθετήσει αρκετές φορές, σκηνοθέτησε αυτό το επεισόδιο! Ήταν καταπληκτικό να δουλεύεις με αυτόν και είμαι ευτυχής που το λατρέψατε!

Ε : Ο ρόλος σας στο Breaking Bad ήταν πολυδιάστατος! Τι σας άρεσε περισσότερο σε αυτόν;
Α : Πραγματικά ήταν απολαυστικό να υποδύεσαι τον Gale! Όταν έκανα την 1η μου audition για το ρόλο, ένιωσα μια βαθιά σύνδεση με τον χαρακτήρα του Gale! Είχε μια βαθιά ευαισθησία για τον κόσμο και την τέχνη, για τον εαυτό του αλλά και για τους άλλους. Ήταν πολύ ικανοποιητικό να παίζεις κάποιον που είχε τέτοια ιδιοσυγκρασία και θα μπορούσες να την διακρίνεις σε αυτόν! Μου άρεσε πάρα πολύ που απήγγειλα το ποίημα του Walt Whitman και το τραγούδι "Crapa Pelada" ήταν το καλύτερο κομμάτι! Αγάπησα επίσης την συνεργασία μου με τόσους γενναιόδωρους ηθοποιούς, όπως ο ο Bryan, ο Aaron, και o Giancarlo. Αλλά το καλύτερο κομμάτι ήταν η ανάμειξη μου με αυτό το καταπληκτικό γράψιμο των σεναριογράφων!

Ε : Πως και πότε ανακαλύψετε ότι ο χαρακτήρα σας θα πεθάνει;
Α : Το έμαθα δύο ή τρεις εβδομάδες πριν το γύρισμα της σκηνής. Ήταν κρίμα, αλλά όμως δεν πρέπει να μαγειρεύουμε crystal meth. Πράγματα όπως το να σε πυροβολήσουν είναι βέβαιο ότι θα συμβούν!

Ε : Παρότι ο χαρακτήρας σας είχε πεθάνει στο φινάλε της 3ης season, ο χαρακτήρας σας επέστρεψε ως flashback στο 401 "Box Cutter". Υπάρχουν πιθανότητες να γυρίσετε και πάλι πίσω στην 5η season της σειράς σαν flashback;
Α : Οι flashback σκηνές συμβαίνουν όλη την ώρα και όταν έμαθα ότι επρόκειτο να πεθάνει ο χαρακτήρας μου, με διαβεβαίωσαν ότι θα γυρίσω πίσω! Πάντα ήθελα να δω την σκηνή όπου ο Gale κάθεται στον καναπέ με τον Jesse και τρώει chips. Αλλά ανεξάρτητα με το αν θα επιστρέψω πίσω ή όχι, δεν θα μπορούσα να σας το πω, γιατί θα ήταν κάτι σαν χτύπημα για εσάς (spoiler εννοεί) Και κανείς δεν θέλει αυτό!

Ε : Όντας μεγάλος fan του Breaking Bad, πως ήταν να είστε μέλος του cast της σειράς;
Α : Από την πρώτη κιόλας μέρα που ήμουν στα γυρίσματα, έπρεπε να ελέγχω τον εαυτό μου από το γίνω τρελός και απλώς να επιτεθώ στον Bryan (σε καταλαβαίνω)! Τελικά κρατήθηκα για όσο περισσότερο χρονικό διάστημα μπορούσα, και στη συνέχεια, περίπου 6 ώρες μες στην μέρα, Άρχισα να του λέω πόσο καταπληκτικός νόμιζα ότι ήταν και το αγαπημένο μου επεισόδια, κλπ.. Εγώ τρελάθηκα! Όπως κάθε μεγάλος φαν θα το έκανε! Αυτός χαμογέλασε και σιγά-σιγά απομακρύνθηκε μακριά από μένα μέχρι να ηρεμήσω. Ήμουν σε θέση να ηρεμήσω και να επιστρέψω πίσω στη δουλειά. Αλλά ως fan; Πλάκα μου κάνεις;;!!! To να δουλεύεις σε αυτή την σειρά ήταν εντελώς φοβερό! Έπρεπε να προσποιούμαι ότι μαγειρεύω crystal meth με τον Bryan Cranston, σε μία από τις μεγαλύτερες τηλεοπτικές σειρές όλων των εποχών! Το λάτρεψα!!!

Πως σας φάνηκε η νέας μας συνέντευξη;

No comments:

Post a Comment