Sunday, February 5, 2012

Συνέντευξη του Αaron Paul στο Vulture !!!

O Aaron Paul μίλησε στο Vulture για τους ρόλους της καριέρας του που αφορούν εθισμούς, για την νέα του ταινία "Smashed" αλλά και για το τέλος της 4η season του Breaking Bad !!! Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω την πλήρως μεταφρασμένη συνέντευξη :

Στη δραματική ταινία ”Smashed “ του Sundance Festival, o Aaron Paul παίζει έναν αλκοολικό παντρεμένο με μία άλλη αλκοολικό (Mary Elizabeth Winstead). Οι χαρούμενοι μεθυσμένοι περνούν τα απογεύματα τους τραγουδώντας karaoke, αλλά όταν η σύζυγος αποφασίζει να φύγει, ο χαρακτήρας του Paul αλλάζει. Ο Paul o oποίος αυτή την στιγμή βρίσκεται και στο Breaking Bad, μας μίλησε για το πως είναι να παίζει κάποιος έναν αλκοολικό, αλλά και τι πιστεύει ο Jesse για τον Walter White !!!

Είναι προφανές ότι οι φαν θα συγκρίνουν αυτόν τον ρόλο με εκείνον του Jesse Pinkman στο Breaking Bad, μιας και οι 2 ρόλοι έχουν προβλήματα εθισμού. Νομίζεις πως ο ρόλος του Jesse σε βοήθησε να προετοιμαστείς για αυτόν τον ρόλο ;
Δεν ξέρω αν απαραίτητα με προετοίμασε για αυτό. Ο αλκοολισμός είναι ένα τελείως διαφορετικό «ζώο» από αυτό που αντιμετωπίζει ο Jesse. Δεν λέω ότι το ένα είναι χειρότερο από το άλλο. Και οι δύο είναι απαίσιοι εθισμοί, αλλά ότι έκανα για να προετοιμαστώ ήταν – δεν πίνω και πολύ, αλλά ήπια αρκετά στα γυρίσματα. Όχι, δεν αστειεύομαι. Είχα αρκετές νύχτες που έπινα και έκανα γυρίσματα.

You filmed yourself or you filmed them?
Κινηματογράφησα τον εαυτό μου και τον φίλο μου τον Phil. Αρπάξαμε το κινητό μου και αρχίσαμε να τραβάμε. Είναι ενδιαφέρον να κοιτάς τα video καθώς την επόμενη μέρα δεν θυμόμουν αρκετά πράγματα. Απλά ήθελα να πάω σε αυτό το επίπεδο και στο τέλος τα καταφέραμε. Βλέποντας αυτά τα video με βοήθησαν να προετοιμαστώ για αυτόν τον ρόλο καθώς στο 90 τοις εκατό ο χαρακτήρας μου ο Charlie είναι μεθυσμένος ή πιωμένος.

Που βρίσκονται αυτά τα video αυτή την στιγμή ;
Έχω φυλάξει ένα video καθώς τραβήχτηκε με Flip camera, αλλά το πραγματικά ανεκτίμητο υλικό χάθηκε επειδή σβήστηκε. Το κινητό μου πήρε μια βουτιά σε νερό και έχασα τα πάντα που ήταν μέσα σε αυτό.

Κρίμα. Δεν θα υπάρξει ένα DVD extra.
Όχι δεν θα υπάρχον DVD extras. Θα ήταν ωραίο να είχαμε μερικά video.

Πάντα άκουγες ότι το να παίξεις έναν αλκοολικό είναι ένα από τα δυσκολότερα πράγματα για να κάνει ένας ηθοποιός. Τώρα που έχεις περάσει σχεδόν μια ολόκληρη ταινία παίζοντας τον αλκοολικό, πιστεύεις πως είναι αλήθεια ;
Nαι, φυσικά. Είχα τρομοκρατηθεί για να το κάνω επειδή στην προετοιμασία, για να παίζω έναν αλκοολικό, κατάλαβα ότι ήταν αρκετά δύσκολο. Πρέπει να προσπαθήσεις να και να υποδύεσαι σαν να μην είσαι μεθυσμένος. Αυτό νομίζω πως είναι το κλειδί.

Σου προσφέρθηκαν αρκετοί ρόλοι “νέοι με προβλήματα” εξαιτίας του Jesse?
Πάντα ήταν σε αυτή στην κατεύθυνση. Είναι τόσο παράξενο, επειδή είμαι το ακριβώς αντίθετο από σκοτεινό και προβληματισμένο νέο. Έχω ακούσει πάρα πολλές φορές “Έχεις απλά τόσο τρελά μάτια, βγάζει απλά νόημα”.

Είχε ποτέ προσωπικά κάποιον εθισμό ; Είναι ο εθισμός κάτι το οποίο μπορείς να αντιμετωπίσεις σε κάποιο επίπεδο ;
Έχω εθισμό στις συναυλίες. Αν ακούσω ότι κάποιος δίνει συναυλία πρέπει να προσπαθήσω να πάρω την καλύτερη δυνατή θέση, το οποίο είναι απαίσιο.

Λες πως πρέπει να πας στο Concert Tickets Anonymous ;
Nαι, ακριβώς.

Λοιπόν, Breaking Bad : Η τέταρτη season τελείωσε με τελείως αγωνιώδες τρόπο, όπου ανακαλύψαμε ότι ο Walter πρόδωσε τον Jesse σε μεγάλο βαθμό. Σε κάνει να αισθάνεσαι λυπημένος για το πώς έχει καταντήσει η σχέση τους τον τελευταίο καιρό ;
Είμαι λυπημένος βλέποντας το από την οπτική γωνία του χαρακτήρα, επειδή ξέρεις πως αγαπάνε ο ένας το άλλον. Αλλά δεν εμπιστεύεται ο ένας τον άλλον μερικές φορές. Αλλά εγώ σαν ηθοποιός παίζοντας τον Jesse ? Ντροπή του Walter. Σαν να μισώ τον Walter για αυτό που έκανε στον Jesse. Aν ο Jesse ήξερε μόνο τα τρομερά πράγματα που έχει κάνει ο Walter σε αυτόν, ω θέε μου. Χαίρομαι που είναι πάλι μαζί, αλλά πάντα ήταν μια σχέση αγάπης-μίσους. Αλλά νομίζω πως στο τέλος στο parking ήταν εκεί ο ένας για τον άλλον. Ξέρουν και οι 2 πως ήταν μια δύσκολη διαδρομή, αλλά πλέον αντιλαμβάνονται πως είναι αληθινοί συνεργάτες τώρα. Δεν νομίζω πως ο Walt αντιλαμβάνεται τον εαυτό του σαν αφεντικό του Jesse πια, ίσως μέσα του επειδή ο Walter έχει μεγάλο εγώ, αλλά νομίζω πως ο Jesse βλέπει τον εαυτό του σαν ίσο με τον Walter.

Είμαι έκπληκτος που ακόμα ξυρίζεις το κεφάλι σου μιας και έχουν τελειώσει τα γυρίσματα. Είναι από επιλογή ;
Τα ξύρισα πριν το Sundance. Ήταν πολύ πολύ μεγαλύτερα. Το έκανα για να ξαναμπώ στον χαρακτήρα του Jesse μιας και αρχίζουμε γυρίσματα σε λίγο καιρό.

No comments:

Post a Comment