Friday, July 20, 2012

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΌ! Συνέντευξη του "Tim Roberts" στο blog μας!

Ολοκληρώθηκε και η 17η αποκλειστική συνέντευξη του blog! Μια από τις ιδιαιτερότητες αυτής της συνέντευξης είναι ότι ο ηθοποιός αποθεώνει το blog μας! Έχει ξανασυμβεί και άλλη φορά αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό! Ο Nigel Gibbs μιλάει σε μια απολαυστική συνέντευξη για την Ελλάδα, την συμμετοχή του στο Breaking Bad και το Shield αλλά και αν θα είναι στην 5η season! Δείτε την πλήρως μεταφρασμένη συνέντευξη παρακάτω!


Πρώτα απ 'όλα, επιτρέψτε μου να πω ότι είμαι ενθουσιασμένος που θα συμπεριληφθώ στο blog σας και επίσης πραγματικά εκτιμώ την πρόσκληση. Σας ευχαριστώ.

Ε : Εκτός του Breaking Bad έχετε εμφανιστεί σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές, συμπεριλαμβανομένου και του The Shield. Tο Breaking Bad και το The Shield έχουν 2 μεγάλους αντιήρωες! Νομίζετε ότι υπάρχει οποιαδήποτε σύνδεση μεταξύ αυτών των 2 σειρών;
Α : Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχουν συνδέσεις μεταξύ του Breaking Bad και του The Shield. Κάποιοι μπορούν να προσπαθήσουν να κάνουν σύγκριση και να πουν ότι διαθέτουν και οι δύο σειρές χαρακτήρες που θα μπορούσαν να θεωρηθούν καλοί άνθρωποι οι οποίοι έκαναν κακά πράγματα, αλλά αν κάποιος ήθελε να εξετάσει προσεκτικά θα δει ότι ο Vic Mackey μπορεί να μην ήταν τόσο καλός από την αρχή. Θα μπορούσε να είχε πιστέψει ότι ήταν ένας καλός άνθρωπος ή ότι έκανε ό, τι ήταν σωστό για το μεγαλύτερο καλό, αλλά το αποτέλεσμα ήταν ένα είδος καθαρτηρίου επιβολής του νόμου. Eew! Το μόνο πράγμα που μπορώ να πω για τον Walter White είναι, καημένε Walter επειδή ήταν ένας καλός τύπος, ο οποίος έγινε ένας πραγματικός baaad assss.

Ε : Περίμενες να επανέλθεις στην 4η season του Breaking Bad;
Α : Δεν περίμενα να επιστρέψω στην 4η season της σειράς. Περιττό να πω ότι ήταν μια
ευπρόσδεκτη έκπληξη! Οι παραγωγοί μου είπαν ότι άρεσε πολύ η απλότητα που έδωσα στο παίξιμο στο επεισόδιο της 2ης σεζόν που έπαιξα και ήλπιζαν ότι θα μπορούσαν να βρουν τρόπο να με φέρουν πίσω στην σειρά! Και το έκαναν. Δεν υπάρχει καλύτερη επιβράβευση για έναν ηθοποιό!

Ε : Θα είστε στην 5η season της σειράς;
Α : Όχι και παρακαλώ να μην με ρωτήσετε ξανά. (Αστειεύομαι)
Δυστυχώς δεν θα είμαι στην 5η season. And yes, it is to late to try and write A&E to protest and petition for my return, but thanks anyway. (αστειεύομαι)

Ε : Έχετε εμφανιστεί σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές, συμπεριλαμβανομένων των The Shield, CSI, Lost, Boston Legal και Desperate Housewives. Ποιος ρόλο σας, σας άρεσε περισσότερο;
Α : Θα πρέπει να πω ότι Asst. Chief Roy Phillips ήταν ο πιο ευχάριστος ρόλος μου μέχρι σήμερα. Ακόμα κι αν φορούσε στολή, ο Phillips ήταν υπεύθυνος για δύο βασικά ερωτήματα : Θα γίνει η δουλειά, και αν όχι, ποιος είναι ο υπεύθυνος; Για μένα αυτός πραγματικά ένιωθε σαν ένα διευθυντής δημοτικού σχολείου, ο οποίος εμφανίζεται σε μια τάξη χωρίς προειδοποίηση και παρακολουθεί τις δραστηριότητες τους! Ανάλογα με το γεγονότα της ημέρας είτε, κριτικάρει, μαλώνει, επιπλήττει ή tries to contain blow back. Με τον Mackey υπήρχε ένα σημαντικό ποσοστό ελέγχου ζημιών που έπρεπε να απασχολείται με αυτό!

Ε : Παίρνετε πολλούς ρόλους ως αστυνομικός. Γιατί νομίζετε ότι συμβαίνει αυτό;
Α : Οπτικά μου ταιριάζει το καλούπι αρκετά καλά και δημιουργικά φαίνεται να κάνω
μια αρκετά καλή δουλειά, έτσι μου λένε. Όσο το αστυνομικός δράμα έχει ζωή. Μπορεί να έχω δουλειά. Πλέον, πιστεύω πραγματικά ότι δείχνω ωραίος με στολή. :)

Απλά θέλω να πω ευχαριστώ και πάλι και να σας πω ότι η Ελλάδα είναι ένας από τους
τους αγαπημένους μου προορισμούς στον πλανήτη. Έχω επισκεφθεί την Κέρκυρα, την Σαντορίνη, και την Ίο. Η Ζάκυνθος είναι ο επόμενος σταθμός μου.

Πως σας φαίνεται η νέα μας συνέντευξη;

No comments:

Post a Comment