Wednesday, April 18, 2012

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ !!! Συνέντευξη του "Skinny Pete" στο blog μας !!!

Η 1η αποκλειστική συνέντευξη του blog μας είναι γεγονός !!! Ο Charlie Baker ο ηθοποιός που υποδύεται τον Skinny Pete έδωσε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη απαντώντας στις δικές σας απαντήσεις !!! Διαβάστε την πλήρως μεταφρασμένη συνέντευξη παρακάτω !!!
Ερώτηση : Πως αντιδράσατε όταν διαβάσατε το σενάριο του Breaking Bad αλλά και για τον ρόλο του Skinny Pete ;
"Ήξερα για την σειρά πριν πάρω τον ρόλο μου και ήθελα να είμαι πάρα πολύ σε αυτή. Όταν πήρα τον ρόλο, ήταν για μόνο ένα επεισόδιο και ο χαρακτήρας λεγόταν "Skinny Stoner". Προοριζόταν να υπάρχουν 3 "Stoners", ένας κοκαλιάρης, ένας παχουλός, και ένας με τατουάζ. Οι σεναριογράφοι κατέληξαν να συνδυάσουν τον ρόλο του κοκαλιάρη και του τύπου με τα τατουάζ για εμένα και έδωσαν τον άλλο ρόλο του παχουλού στον χαρακτήρα που αργότερα έγινε ο "Combo". Ήμουν ενθουσιασμένος μόνο και μόνο που είχα την ευκαιρία να παίξω σε μια τέτοια σειρά, ακόμη και για ένα επεισόδιο, αλλά όταν μου ζήτησαν να επανέλθω και να είμαι ο Skinny Pete, ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα !" 


E : Άλλαξε ο ρόλος του Skinny Pete στο Breaking Bad την ζωή και την καριέρα σου ; 
Φυσικά ! Εγώ μόλις είχα ξεκινήσει σε αυτή την δουλειά πριν πάρω αυτό τον ρόλο, λοιπόν, στάθηκα πολύ τυχερός που τον πήρα ! To γεγονός ότι έγινε τόσο μεγάλη επιτυχία ήταν ακόμη πιο τυχερό. Εξαιτίας της δημοτικότητας της σειράς, άρχισα να παίρνω audiotions για ρόλους για σειρές σε όλη την Αμερική ! Επίσης ζω στο Fort Worth, Texas και είμαι απλά ένας συνηθισμένος τύπος, όταν άρχισα να παίρνω γράμματα των fans και όταν άτομα μου ζητούσαν για αυτόγραφο, ή ήθελαν να βγάλουν μια φωτογραφία με εμένα, ένιωθα πολύ άβολα ! Είναι πραγματικά υπέροχο, αλλά πολύ περίεργο ότι οι άνθρωποι σκέφτονται ότι είμαι άξιος τέτοιας συμπεριφοράς.


Ε : Ποιος είναι ο αγαπημένος σου χαρακτήρας του Breaking Bad ;
Όλοι οι χαρακτήρες στο Breaking Bad είναι υπέροχοι ! Αλλά αν ήταν να επιλέξω τον αγαπημένο μου, νομίζω ότι θα έλεγα τον Saul, τον δικηγόρο "εγκληματιών", επειδή είναι απίστευτα αστείος ! Ο Gus ήταν υπέροχος, επίσης, αλλά για τον αντίθετο λόγο, ήταν ένας απίστευτα κακός τύπος !


E : Θεωρείς ότι ο χαρακτήρας του Jesse έχει αλλάξει από την 1η season έως την 4η season ;
O Jesse έχει περάσει τόσα πολλά σε αυτή την σειρά ! Φυσικά και έχει αλλάξει, έχει μεγαλώσει αρκετά, έχει μάθει αρκετά, και, δυστυχώς, έχει χάσει αρκετά. Μερικές από αυτές τις αλλαγές είναι προς το καλύτερο, νομίζω, σε βάθος χρόνου, αλλά είναι, σχεδόν λυπηρό να πρέπει να βλέπετε να χάνει ότι έχει απομείνει από την αθωότητά του. Ο τρόπος με τον οποίο ο Aaron Paul έχει παίξει αυτές τις αλλαγές είναι πηγή έμπνευσης !


Ε : Μπορείτε να κάνετε μια πρόβλεψη για την τύχη του Walter White στο τέλος του Breaking Bad ;
Ένα πράγμα που έμαθα δουλεύοντας σε αυτή την σειρά για 4 seasons είναι ότι είμαι πολύ κακός στο να κάνω προβλέψεις για το τι πρόκειται να συμβεί ! Αν έπρεπε να κάνω μια πρόβλεψη, θα έλεγα πως η μοίρα του Walter White είναι δυσοίωνη. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν θα υποστεί κάποιες συνέπειες για τις πράξεις του σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Δεν ξέρω αν αυτό θα γίνει αυτό με τον θάνατό του, ή με φυλακή, ή κάποιου είδους τιμωρία που θα κάνει το θάνατο ή τη φυλακή φαίνεται σαν καλοσύνη, αλλά ό,τι και αν συμβεί, δεν νομίζω ότι θα έχει ευτυχή κατάληξη για τον ίδιο. (Ελπίζω ότι ο Jesse θα βγει καθαρός από όλο αυτό και να συμμαζέψει την ζωή του - χρησιμοποιώντας την τύχη του Walter ως τελευταίο μάθημα από τον πρώην δάσκαλό του)


E : Θα επιστρέψεις στην 5η season του Breaking Bad  ;
Δεν θέλω να χαλάσω τίποτα σε κανέναν, αλλά, ναι, θα το κάνω. Αλλά, δεν έχω καμία ιδέα για το ποια ή τι η μοίρα μου θα είναι. Η ιδιαιτερότητα σχετικά με τους μικρότερους ρόλους, όπως ο δικός μου είναι ότι είμαι συνήθως είμαι ο τελευταίος που ξέρει τι συμβαίνει. Συνήθως παίρνω ειδοποίηση μία εβδομάδα πριν γυρίσουμε ένα επεισόδιο, παίρνω το σενάριο λίγες μέρες πριν γυρίσουμε το επεισόδιο και ποτέ δεν μου λένε πότε ή αν θα είμαι πίσω. Κάθε επεισόδιο που παίρνω, το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να ελέγχο το σενάριο για να δω αν με σκοτώνουμε ! Είναι πραγματικά αρκετά συναρπαστικό, και, δεδομένου ότι και εγώ επίσης είμαι τεράστιος fan της σειράς ,  κρατά από το να με γεμίσει spoiler για μένα.


Πως σας φάνηκε η 1η μας συνέντευξη ; Περιμένουμε τα σχόλια σας !!! 

No comments:

Post a Comment