Wednesday, July 18, 2012

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚO! Συνέντευξη του "Old Joe" στο blog μας!

Άλλη μια συνέντευξη ολοκληρώθηκε η 15η κατά σειρά! Ο "Οld Joe" (aka Larry Hankin) μπορεί να έπαιξε σε μόλις 2 επεισόδια της σειράς αλλά είχε σημαντική συμβολή στην εξέλιξη τους! Spoilers για όποιον δεν έχει δει ακόμα την 5η season! Δείτε παρακάτω όλη την συνέντευξη!


Ε : Πως καταλήξατε στο Breaking Bad;
Α : Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της 3ης σεζόν του Breaking Bad ο ατζέντης μου τηλεφώνησε και είπε ότι είχα μια οντισιόν. Μισώ τις οντισιόν. Είναι μια συνέντευξη για δουλειά. It's not my particular Bliss. Δεν είναι το αγαπημένο μου κομμάτι της δουλειάς. Στη συνέχεια πήρε και μου είπε : "... είναι για το Breaking Bad". Ίσως εκείνος τους το ζήτησε ή τον ρώτησαν, δεν ξέρω, αλλά μου ήταν τόσο μεγάλος θαυμαστής του της σειράς από τότε, πήρα το σενάριο και έκανα την οντισιόν χωρίς 2η σκέψη. Μετά από 3 ημέρες: Nada, I figured they blew me of so I blew them off and I went on with my life. Μετά από 3 ή 4 εβδομάδες ο ατζέντης μου τηλεφώνησε και είπε ότι πήρα τον ρόλο! Έτσι εμφανίστηκα σε ένα επεισόδιο ως ο τύπος από την μάντρα στη μέση της τρίτης σεζόν. Aυτό ήταν πολύ cool! Στη συνέχεια, 2 χρόνια αργότερα (Τον περασμένο Ιανουάριο), παίρνω μια κλήση από τον ατζέντη μου λέγοντας μου ότι το Breaking Bad με κάλεσε και ήθελε να με χρησιμοποιήσει ως εκείνον τον τύπο Μάντρα σε ένα επεισόδιο κάπου γύρω στον Ιούνιο και εγώ έπρεπε να κρατήσω μια εβδομάδα και κενή για αυτούς στο τέλος του Ιουνίου και θα με ξαναπάρουν. Επειδή όμως εγώ δεν μπορώ να προγραμματίσω τι θα κάνω σε 20 λεπτά από τώρα, το ξέχασα. Τελείως. Περίπου 2-3 ​​μήνες αργότερα, τον Απρίλιο, μου τηλεφώνησαν και μου είπαν ότι ήθελαν να είμαι σε ένα άλλο επεισόδιο, ήμουν ελεύθερος, στο τέλος του Απριλίου, οπότε είπα βέβαια, το έχω κυκλώσει στο ημερολόγιό μου. Αλλά ποτέ δεν ήξερα ότι ήταν το πρώτο επεισόδιο του τελευταίου κύκλου μέχρι εβδομάδες μετά μου γυρίσαμε το επεισόδιο και πέταξε πίσω στο Λος Άντζελες! Σκέφτηκα ότι ήταν εξαιρετικά πολύ cool! Διότι όταν πρόκειται για το Breaking Bad, για μένα, I'm like a guy who plays air guitar getting to sit in with Keith Richards and The Rolling Stones. Με την ίδια επίδραση! Έτσι, αυτό ήταν αρκετά cool: να είσαι στο επεισόδιο της έναρξης της τελικής σεζόν του Breaking Bad. Νot Bad! Έτσι λοιπόν κατέληξα στην σειρά!

E : Είχατε εμφανιστεί στο "Armed and Dangerous" με τον Jonathan Banks! Πως ήταν να δουλεύεις μαζί του μετά από σχεδόν 30 χρόνια;
A : Πάντα θαύμαζα τη δουλειά του, έτσι ήμουν ενθουσιασμένος την πρώτη φορά που δουλέψαμε μαζί. Κυρίως μου αρέσει να ελέγχω τον τρόπο με τον οποίο ο Jonathan λειτουργεί μέσα σε μια σκηνή. Είναι ένα πολύ cool ηθοποιός. Δεν κατάφερα να του μιλήσω πολύ στο πλατό εκείνη την ημέρα - γινόταν πάρα πολλά πράγματα και δεν προλάβαμε, αλλά ο Jonathan είναι ένας εξαιρετικός τύπος. Πατάει στην γη, πολύ έξυπνος! Τον κοιτάζω σαν γκουρού της ηθοποιίας! Είναι τόσο μεγάλος ηθοποιός και χαλαρός και πάντα είναι "εκεί". Έτσι, λοιπόν ήταν υπέροχο!

Ε : Περίμενες να είναι πίσω στην 5η season ;
Α : Στον κόσμο της υποκριτικής, νομίζω ότι δεν είναι καλό πράγμα να περιμένεις να είναι πίσω σε τίποτα, ποτέ. Και δουλεύω με δική μου γραφή και ταινίες μικρού μήκους έτσι έχω έναν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα, με τίτλο: "The Outlaw Emmett Deemus" που θέλω να το περάσω στο επόμενο δίμηνο. Έχω 3 μικρά ταινιάκια γι 'αυτόν στο Youtube. Είναι ένας αστείος, τρελός, παλιόγερος μάγκας ποδηλάτης που είναι above the law. O Δον Κιχώτης σε μια μοτοσικλέτα. Έτσι, είμαι λίγο πολύ πάντα στη μέση του να κάνω κάτι!


Ε : Θα επανέλθεις για άλλο ένα επεισόδιο ή επεισόδια στην 5 σεζόν;
A : Χμμμ. Θα τελειώσω αυτή την πρόταση; Εξαρτάται από τις καιρικές συνθήκες, ο ρόλος, η ιστορία, ο χρόνος, το πότε, η ιδέα και άλλες ανεπιθύμητες συνέπειες, αλλά θα ήθελα να είσαι βέβαιος!

Ε : Πως ήταν η συνεργασία σας με τους άλλους ηθοποιούς της σειράς;
Α : Pretty good, I guess,  From where I was coming from it was great.  You'd have to ask them.  Those guys, crew, Bryan, Paul, the director, writers, they've been doing that and those characters hot and heavy for five years almost, so they're solid pros and they roll with pretty much whatever you can throw.  I was just playing catch-up, really.  Both episodes.  It's great to watch and have the opportunity to sit in with pros who are playing 5 - 6 days a week.  Amazing.  Remember, I'm a fan of the show, so, to work with people with those kind of chops in something you're a big fan of, is very scary and very great.   What was also pretty great was being right there to see that laptop fly thru the air and slam into the truck.  That was pretty cool.

Υ.Γ Η τελευταία απάντηση δεν είναι μεταφρασμένη επειδή αν το έκανα θα χανόταν το νόημα της! (άντε και επειδή βαριόμουνα :P)

Πως σας φάνηκε η νέα μας συνέντευξη;

No comments:

Post a Comment