Friday, May 4, 2012

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ !!! Συνέντευξη του "Victor" στο blog μας !!!

Νέα μεγάλη συνέντευξη για το blog καθώς μετά τις συνεντεύξεις των Charlie Baker (a.k.a Skinny Pete) και Luis Moncada (a.k.a Marco Salamanca) πλέον και ο Jeremiah Bitsui (a.k.a Victor) είναι μέσα στους ηθοποιούς από τους οποίους έχουμε πάρει συνέντευξη ! Σε λίγο καιρό περιμένουμε την απάντηση του Steven Michael Quezada (a.k.a Steven Gomez) ενώ είμαστε κοντά και σε άλλη μία συνέντευξη ηθοποιού της σειράς ! Πιστεύω πως οι ερωτήσεις έχουν ενδιαφέρον, ελπίζω να σας αρέσουν ! Διαβάστε την πλήρως μεταφρασμένη συνέντευξη παρακάτω !!!
Ερώτηση : Πως κατέληξες στο Breaking Bad ;
Απάντηση : Είχα προταθεί για audition στο Breaking Bad από την Shari Rhodes (casting director της σειράς) η οποία δούλευε στα Q Studios στο Albuquerque. Αρχικά είχα διαβάσει το σενάριο για τον ρόλο του Manager στο Los Pollos Hermanos. Μετά την audition μου η Shari Rhodes έτρεξε πίσω στο parking για να με φέρει πίσω και να διαβάσω τον ρόλο του ND Customer, ο οποίος αργότερα έγινε ο χαρακτήρας του "Victor" στην 3η season !

E : Πριν διαβάσεις το σενάριο, περίμενες αυτή την κατάληξη για τον χαρακτήρα σου στην σειρά;
A : To Breaking Bad είναι τρομερό στο να είναι αρκετά μυστικοπαθή, σχετικά με το που θα οδηγηθεί η ιστορία ενός χαρακτήρα αλλά και το μέλλον της σειράς γενικότερα. Όταν διάβασα για 1η φορά τον ρόλο του "Victor", δεν περίμενα ότι ο χαρακτήρας του θα επεκταθεί πέρα του ενός επεισοδίου, οπότε το να ζει μέσα από τρεις seasons είναι ευλογία. Μια μέρα με πήραν τηλέφωνο οι παραγωγοί όταν γινόταν η προ-παραγωγή της 4ης season και μου είπαν πως ήταν πολύ ενθουσιασμένοι με την 4η season και ότι ήθελαν να ξεκινήσουν την season με ένα big bang, δυστυχώς το big bang ήμουν εγώ.  Εξέφρασα την ευγνωμοσύνη μου και μου είπαν ότι ο Vince Gilligan μου έγραψε την σκηνή, το οποίο ήταν μια τεράστια φιλοφρόνηση.

Ε : Ποιος είναι ο αγαπημένος σου χαρακτήρας της σειράς, επίσης ποια είναι η αγαπημένη σου season της σειράς ;
A : Ο αγαπημένος μου χαρακτήρας στο Breaking Bad είναι ο Jesse Pinkman επειδή είναι το αουτσάιντερ. Πήγα σε 5 διαφορετικά λύκεια στο Albuquerque πριν μετακομίσω στην California, οπότε ήξερα αρκετούς τύπους σαν αυτόν. Ο Jesse είναι σαν μια γάτα, επειδή πάντα φαίνεται πως πατά στα πόδια του. Έχω δει και άλλους τύπος σαν και αυτόν, οι οποίοι "φουσκώνουν τα στήθη τους" και χειρίζονται με τον δικό τους τρόπο τα προβλήματα τους. Έτσι, για μένα πολύ ρεαλιστικό το πως καταφέρνει να επιβιώσει. Η αγαπημένη μου season είναι η 3η, επειδή ήμουν σε θέση να διαπιστώσω την πορεία του Walter και Jesse από πρώτο χέρι.

Ε : Πως αισθάνεσαι που δεν είσαι πλέον μέλος της σειράς ;
A : Όταν συμμετέχεις σε μια τόσο υπέροχη σειρά, είναι δύσκολο, διότι υπάρχει μια καταπληκτική χημεία μεταξύ του cast και του crew της σειράς. Έτσι, για Breaking Bad υπήρχε σίγουρα ένα συναισθηματικό δέσιμο μεταξύ των συντελεστών της σειράς, νομίζω αυτό γίνεται επειδή ο καθένας αγαπά αυτό που κάνει και επειδή συνεργάζονται με ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος για την δουλεία τους. Οπότε ήταν λυπηρό που δεν είμαι πλέον μέλος του cast, όμως όση διασκέδαση και έχει μια δουλειά, πρέπει πάντα να θυμάσαι πως είναι μια δουλειά.

Ε : Υπάρχει κάποια πιθανότητα να σε δούμε ως flash back στην 5η season του Breaking Bad ;
A : Μια ευκαιρία για flash back στην 5η season, θα δούμε...Δεν έχω ιδέα ακριβώς όπως δεν είχα ιδέα και για την3η season.

E : Πως ήταν να είσαι δίπλα σε ηθοποιούς όπως ο Bryan Cranston και ο Aaron Paul ; Έμαθες πράγματα από αυτούς ;
A : Ήταν πραγματική τιμή να δουλεύω με όλους τους ηθοποιούς της σειράς- τους είχα θαυμάσει και σε άλλα πράγματα που είχαν κάνει παλαιότερα (εννοεί τηλεοπτικά και κινηματογραφικά). Εμφανίζονταν κάθε μέρα, σαν κανονικοί τύποι που πήγαιναν στην δουλειά, ακόμα και την μέρα που ο Bryan Cranston με τον Aaron Paul κέρδισαν τα βραβεία ΕΜΜΥ. Έμαθα πάρα πολλά και νόμιζα πως θα συνεχίσω να μαθαίνω για το υπόλοιπο της ζωής μου, Θεού θέλοντος ελπίζω να είναι μακρά ζωή από πολύ καλά μαθήματα ηθοποιίας αλλά και εξαιρετικών project όπως αυτό του Breaking Bad!

Περιμένουμε τα σχόλια σας !!!

No comments:

Post a Comment