Tuesday, August 7, 2012

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ !!! Συνέντευξη του "Skinny Pete" στο blog μας !!!

Στην 20η αποκλειστική συνέντευξη του blog, ο Charles Baker (Skinny Pete) μιλάει το 5.03 "Hazard Pay", για μια πιθανή επιστροφή στην 5η season και πολλά ακόμη! Επίσης ευχαριστώ για την μετάφραση της τελευταίας ερώτησης τον μεγαλύτερο φαν της Skyler! Διαβάστε παρακάτω την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη! 

Ε : Η ερμηνεία σας στο επεισόδιο 503 "Hazard Pay" ήταν καταπληκτική! Οι ικανότητες σας στο πιάνο είναι φανταστικές! Πόσες ώρες την ημέρα, κάνατε εξάσκηση για αυτή τη σκηνή;
Α : Ευτυχώς, το Breaking Bad μου έδωσε ειδοποίηση ενός μήνα πριν από το γύρισμα ότι ήθελαν να παίξω πιάνο. Διαλέξαμε ένα κομμάτι που ήμουν ήδη κάπως εξοικειωμένος με αυτό και άρχισα την εξάσκηση. Έκανα εξάσκηση αρκετές φορές την ημέρα, ίσως 3-4 ώρες την ημέρα συνολικά. Εξασκήθηκα σε πολλά κομμάτια για να ξαναχτίσω τις ικανότητές μου, μαζί με το κομμάτι που έπαιξα στην σειρά! Δεν είμαι πραγματικά βέβαιος, ειλικρινά. Είναι ίσως μια ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί από τη σύζυγό μου. Απλά καθόμουν στο πιάνο και έπαιζα όσο περισσότερο μπορούσα, τότε επέστρεφα λίγες ώρες αργότερα για να το κάνω και πάλι!

Ε : Αν θα μπορούσες να παίξεις οποιοδήποτε χαρακτήρα στο Breaking Bad εκτός του Walter White, ποιος θα ήταν και γιατί;
Α : Εφόσον δεν με απέκλεισες, θα έπαιζα τον Skinny Pete. Αλήθεια! Λατρεύω αυτό που έχει κάνει αυτός ο ρόλος για μένα και την καριέρα μου, και δεν θα άλλαζα τίποτα!

E : Φαίνεται ότι το κοινό του Breaking Bad μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. Αναγνωρίζεστε περισσότερο από τον κόσμο;
A : Εκεί όπου ζω, δεν μπορώ πω πως αναγνωρίζομαι πολύ συχνά. Μοιάζω πολύ διαφορετικός από τον Skinny Pete στην πραγματική ζωή μου, ειδικά χωρίς το καπέλο! Επίσης, δεν νομίζω ότι οι άνθρωποι περιμένουν να δουν τον Skinny Pete για ψώνια στο παντοπωλείο στο Fort Worth του Τέξας. Έτσι, ακόμα κι αν νομίζουν ότι με αναγνωρίζουν, σπάνια λένε τίποτα. Πραγματικά έχω τραβήξει την προσοχή όταν βγαίνω έξω στο Albuquerque με τον Matt Jones (Badger), ενώ είμαστε στα γυρίσματα. Οι άνθρωποι τον αναγνωρίζουν και όταν αυτός επισημαίνει ποιος είμαι, οι άνθρωποι φαίνονται πραγματικά ενθουσιασμένοι που μας βλέπουν μαζί. Έχει συμβεί μερικές φορές πρόσφατα στην πατρίδα μου, όμως, οπότε κάτι πρέπει να συμβαίνει. Είναι πραγματικά αστείο όμως, επειδή πολλοί φίλοι μου έχουν βλέπουν στην σειρά , έτσι παίρνω μεγαλύτερη αναγνώριση από τους φίλους μου για την σειρά!

E : Θα επιστρέψετε στην 5η season;
A : Ελπίζω ναι. Υπάρχουν ακόμα 8 επεισόδια για να γυριστούν, αλλά αυτά δεν πρόκειται να ξεκινήσουν μέχρι αυτό το φθινόπωρο, οπότε σε αυτό το σημείο δεν έχω ιδέα. Μάλιστα, δεν είμαι σίγουρος αν το τέλος έχει γραφτεί ακόμα. Ελπίζω να επανέλθω για να μπορώ να κάνω κάποιο κλείσιμο, όχι μόνο για τον χαρακτήρα μου, αλλά και για όλη αυτή την εμπειρία. Ήδη εργάζομαι για για 5 χρόνια στην σειρά και είχε τέτοια επίδραση στη ζωή μου, που προσβλέπω σε μια ευκαιρία να συνεργαστώ με το cast και το crew για τουλάχιστον άλλη μια φορά!

E : Ποια είναι η προσωπική αγαπημένη σας σκηνή ή ατάκα από τη σειρά;
Α : Αυτό είναι πολύ δύσκολο, η σειρά έχει μερικά από τα καλύτερα γραψίματα στην τηλεόραση. Αν έπρεπε να διαλέξω την αγαπημένη μου, θα έλεγα το αγαπημένο μου απόσπασμα ήταν όταν Jesse λέει, "A robot;" από το επεισόδιο "Four Days Out". Ο τεράστιος ενθουσιασμός στο πρόσωπό του, με τη σκέψη ότι ο κ. White θα φτιάξει ένα ρομπότ, από ανταλλακτικά, ήταν ξεκαρδιστική! Αγαπημένη μου σκηνή είναι όταν πραγματικά όταν ο Jesse κάλεσε τον Skinny Pete, όταν αυτός και ο Walt είχαν κολλήσει στην έρημο μαγειρεύοντας. Νόμιζα ότι ήταν φοβερό να συμμετάσχω σε ένα επεισόδιο χωρίς να είμαι εκεί. Δεν είχα ιδέα ότι ήμουν στους "go to" τύπους μέχρι που είδα το επεισόδιο, και προσωπικά, ότι ήταν μια πραγματικά πολύ cool στιγμή!

E : Όταν το Breaking Bad τελειώσει, τι θα θέλετε να κάνετε περισσότερο;
Α : Όταν θα τελειώσει το BrBa, πάντα θα ψάχνω για νέα projects . Συμμετέχω σε αρκετές ταινίες που «έρχονται» αυτή τη χρονιά και μετέπειτα (συμπεριλαμβανομένων των «To the Wonder» και «Ain’t Them Bodies Saints»), αλλά στ’ αλήθεια θα ήθελα να κάνω κι άλλη σειρά για την τηλεόραση, ελπίζω με πλήρη συμμετοχή, αν προκύψει κάποια «σωστή» με ταιριαστό ρόλο. Όταν δε δουλεύω, μου αρέσει να περνώ την ώρα μου με την οικογένεια μου κυρίως. Δεν πέρασα πολύ χρόνο με τα δυο μεγαλύτερα παιδιά μου όταν ήταν μικρά, οπότε στ’ αλήθεια απολαμβάνω να περνώ το χρόνο μου με τα δυο μικρότερα και όσο χρόνο μπορώ με τα μεγαλύτερα. Η οικογένειά μου είναι πολύ σημαντική για εμένα. Είμαι ευγνώμων που τους έχω μαζί μου σε αυτό το «ταξίδι». Όταν η σειρά τελειώσει, εύχομαι να συνεχίζω να δουλεύω και να διευρύνω την καριέρα μου πέραν των ρόλων τύπου «Skinny Pete».

Πως σας φαίνεται η νέα μας συνέντευξη; Περιμένουμε τα σχόλια σας!

No comments:

Post a Comment