Tuesday, January 24, 2012

Συνέντευξη του Μark Margolis (Τιο) !!!

Ο πολύ αγαπητός σε όλους μας Μark Margolis ο Τio Salamanca της σειράς έδωσε μια απολαυστική συνέντευξη στο επίσημο site της σειράς. Μπορείτε να την διαβάσετε παρακάτω !!!

Eρώτηση : Πείτε μου για την σκηνή στο σπίτι του Don Eladio. Πρέπει να ήταν κάτι σαν reunion για εσένα μιας και έπαιξες με τον Steven Bauer στο Scarface ενώ και με τον Giancarlo Esposito έχετε ξαναπαίξει ξανά σε ταινία !!

Απάντηση : Nαι είναι αλήθεια είμασταν και οι 3 στην απίθανη παραγωγή του Balm in Gilead σε ένα θέατρο στο Greenwich Village. Είχε σκηνοθετηθεί από τον John Malkovitch. Εκείνη την εποχή ο Giancarlo Esposito ήταν ένας πολύ νέος ηθοποιός πρώτη φορά τον έβλεπα στην ζωή μου.

Ε : Και ποια είναι η σχέση σας με τον Steven Bauer ?

A : Όταν ήρθα στο Μεξικό για το γύρισμα μου είπαν πως είχαν μια έκπληξη για μένα και αποδείχθηκε πως ήταν ο Steven Bauer !!! Έκανε μερικά καταπληκτικά πράγματα στο γύρισμα !!!

Ε : Μιλάς καθόλου ισπανικά ? Ο Τιο έχει μια αρκετά πιστευτή προφορά.

Α : Όπως ξέρεις μεγάλωσα στην Φιλαδέλφεια και δεν έμαθα πολύ καλά την γλώσσα. Η καθηγητριά μου μου έβαζε καλούς βαθμούς παρότι είχα τραγικά γραπτά λόγω της πολύς καλής προφοράς μου !!! Για τον ρόλο μου στο Breaking Bad προσλάβαμε μια καθηγήτρια από την Columbia για να με βοηθήσει.

Ε : Από που πήρατε του άσχημους τρόπους του Τίο ?

Α : Υπάρχει ένα πράγμα που κάνω με το στόμα μου που ένα μέρος του κινείται σε μία περίεργη κατεύθυνση. Αυτό το έκλεψα απο την πεθερά μου, η οποία ήταν νοσοκόμα στο σπίτι για πολλά χρόνια στην Florida. Συνήθιζε να κάνει αυτή την περίεργη κίνηση όταν την επισκεφτόμουν !!!

Ε : Τι από τα 2 απολαμβάνεις να κάνεις περισσότερο να παίζεις τον Τίο μικρό ή μεγάλο σε ηλικία ?

Α : Μου άρεσαν οι σκηνές flashback γιατί εκεί ήμουν ένας εντελώς διαφορετικός τύπος μιας και μπορούσα να κινούμαι ελέυθερα.

Ε : Tι έχετε να πείτε για τις φήμες σχετικά με τον Tio και Gus ?

A : Όλοι έλεγαν πως " Όλη η season πρόκειται να τελειώσει με τον Gus να σκοτώνει τον Τio, O Gus θα στραγγαλίσει τον Tio κτλ. Τελικά όλοι έκαναν λάθος στο τέλος !!!

No comments:

Post a Comment