Sunday, September 9, 2012

Συνέντευξη του Vince Gilligan στους New York Times όπου μιλάει για την 6η season!

Ο Vince Gilligan έδωσε συνέντευξη στους New York Times όπου μίλησε για τα τελευταία 8 επεισόδια, για το αν ο χαρακτήρας του Jesse θα έχει περισσότερο screen time στην επόμενη season, για την αντίδραση του Hank αλλά και για πολλά ενδιαφέρονται πράγματα ακόμη! Ευχαριστώ τον Γιώργο για την πολύ καλή μετάφραση που έκανε στην συνέντευξη! Διαβάστε την παρακάτω!

Ε: Πρέπει να πιστέψουμε ότι ο Walt έχει κάνει το τελευταίο του μαγείρεμα; Είναι εκτός ή χρειάζεται να μαντεύουμε;
Α: Φαντάζομαι πάντα πρέπει να μαντεύεις όταν παρακολουθείς το Breaking Bad. Όπως είπε ο Walt στην γυναίκα του “Είμαι έξω”. Μπορούμε είτε να τον πιστέψουμε είτε όχι. Άλλωστε είναι ένας από τους μεγαλύτερους ψέφτες. Άλλα, προσωπικά, θέλω να πιστεύω πως ήταν ειλικρινής όταν της το είπε αυτό. Τον είδαμε να μαγειρεύει την τελευταία του παρτίδα; Δύσκολο να πω. Μπορεί και να είναι αντιπερισπασμός και απλά να μην θέλω να πω. Αλλά από την άλλη μεριά, άκομα δουλεύουμε πάνω στα τελευταία 8 επεισόδια. Οι σεναριογράφοι μου και εγώ δεν ξέρουμε ακόμα πως θα εξελιχθεί η σειρά. Ούτε εγώ δεν ξέρω την απάντηση. Αλλά φαίνεται πως έχει σταματήσει τελείως σίγουρα.

Ε: Τι διαβεβαιώσεις έχετε για τους φανς του Aaron Paul που φοβούνται ότι ο χαρακτήρας του δεν θα έχει πολλά να κάνει το επόμενο καλοκαίρι;
Α: Ω, θα έχει πολλά να κάνει. Σας το διαβεβαιώνω αυτο! Το ότι είναι εκτός επιχείρησης δεν σημαίνει πως δεν έχει πράγματα να κάνει στη σειρά. Αγαπάμε τον Jesse Pinkman όσο τον αγαπάνε και οι οπαδοί του Aaron Paul. Δεν θα ήταν ίδια η σειρά χωρίς τον Jesse Pinkman.

E: Ξεκινήσατε την 5η σαιζόν με τον Walt σε ένα συγκεκριμένο μέρος και έτος της ζωής του. Αλλά δεν έχουμε δει ακόμα πως θα μεταμορφωθεί στον άνθρωπο αυτού του σεναρίου. Πόσα από τα τελευταία 8 επεισόδια έχετε δουλέψει και ξέρατε πως θα εξελιχθεί η σειρά στα πιο πρόσφατα 8 ώστε να ενώθουν οι σκηνές με τον οποιοδήποτε τρόπο που σκοπεύεται να τελειώσετε τη σειρά;
Α: Αυτό το flash-forward στα Denny's με τον Walt να μοιάζει με τον Unabomber και να αγοράζει ένα Μ60 στο πίσω μέρος μια Cadillac, είναι μα ματιά στο μελλόν, και είναι ένα μέλλον περίπου ένα χρόνο μπροστά – 10 με 12 μήνες από τα πρώτα 8 επεισόδια. Είναι μια ματιά στο τέλος; Ίσως. Είναι κάτι που ακόμα συνδέουμε. Θα ξαφνιαστείτε με το πόσα λίγα ξέρουμε αυτή τη στιγμή. Δεν μου αρέσει που το παραδέχομαι. Έχουμε τη γενική ιδέα για τα τελευταία 8, αλλά πάντα μου άρεσε ότι υπάρχουν δύο αντίθετα κλισέ – ο Θεός είναι στις λεπτομέριες, όπως και ο διάβολος. Μ'αρέσει το ότι αυτά τα δύο κλισέ είναι αντίθετα, αλλά σωστά την ίδια στιγμή. Ό,τι απομένει είναι στις λεπτομέριες. Έχουμε τις γενικές γραμμές για το τι σημαίνουν όλα αυτά, το Μ60 ή Cadillac και τα υπόλοιπα. Αλλά είναι το πως θα συνδεθούν αυτό που θα πει την ιστορία. Η σύνδεση όλων, η σύνδεση των “ σωλήνων” που θα αποδείξει αν πετύχαμε ή αποτύχαμε στο να δώσουμε ένα ικανοποιητικό τέλος.

Ε: Τι μπορείς να μας πεις σ'αυτό το σημείο για την ιστορία των τελευταίων 8 επεισοδίων;
Α: Ήρθε η στιγμή να φτάσουν όλα στο τέλος τους. Θα υπάρχουν αναλύσεις στα τελευταία 8. Θα ξέρουμε σε τι θέση θα είναι ο καθένας. Τι μπορώ να πω γι αυτό. Είμαι εκνευριστικά ασαφής και γενικός. Είμαστε πολύ φιλόδοξοι για τα τελευταία 8 επεισόδια. Είναι τρομακτικό αλλά και απελευθερωτικό για εμένα και τους σεναριογράφους πως αυτές θα είναι οι τελευταίες 8 “ώρες” που θα ασχοληθούμε με τη σειρά. Υπάρχουν φήμες για ταινία αλλα μπορώ να σας πω πως δεν είναι στο ραντάρ μου κάτι τέτοιο. Το τέλος της ιστορίας θα είναι μέσα σε αυτά τα τελευταία 8 επεισόδια. Τώρα έχουμε την ελευθερία να απαλλαγούμε απο την άτολμη, μικρόψυχη αφήγηση που κάνουμε έως τώρα (!).

Ε: Πώς θα διαχειριστεί ο Hank την πληροφόρια που μόλις κατάφερε να συνειδητοποιήσει;
Α: Αυτό είναι το μεγάλο ερώτημα, ε; Δυστυχώς δεν μπορώ να πω. Μπορώ να σας πω όμως ότι είναι ένα μεγάλο debate ανάμεσα στους εφτά σεναφριογράφους κι εμένα. Αναλύουμε όλες τις διαφορετικές εκδοχές. Βγαίνει έξω και τον πυροβολάει στο μέτωπο; Ποιες είναι οι πιθανές εκδοχές; Πώς αντιδράς σε κάτι τέτοιο; Το κρατάς για τον εαυτό σου, μπορείς να κοντρολλάρεις τα συναισθήματα; Τα νιώθεις όλα μαζί ή ένα-ένα; Είσαι σε σοκ; Είναι δύσκολο κάποιος να μπει στο κεφάλι του Ηank αυτή τη στιγμή επειδή είναι η μεγαλύτερη και η χειρότερη αποκάλυψη σε ολόκληρη τη ζωή του. Είναι άτομο που αγαπάει αδελφικά -παρ'όλο που δεν είναι συγγενείς εξ'αίματος υπάρχουν σκηνές που είναι σαν να είναι πραγματικά αδέρφια-, πώς αντιδράει σε κάτι τέτοιο σε ένα διάστημα λίγων δευτερολέπτων; Έχουμε σπαταλήσει πάρα πολλές ώρες προσπαθώντας να το αναλύσουμε.

Ε: Γιατί αποφασίσατε η σκηνή να είναι με τον Hank στην τουαλέτα;
Α: Θέλαμε ένα τέλος διαφορετικό απ'ότι είχαμε κάνει ως τώρα. Θέλουμε να κρατάμε ότι έχουμε κάνει στο παρελθόν ώστε να κάνουμε φρέσκα πράγματα στο μελλόν. Είχαμε μια σαιζόν, την πρώτη, να τελειώνει με έναν τρομακτικό, μαστουρωμένο dealer να χτυπάει μέχρι θανάτου έναν υπατακτικό του. Είχαμε μια σαιζόν που τέλειωσε με ένα αερπλάνο να πέφτει κυριολεκτικά στην αυλή του Walt. Και τον Jesse να πυροβολά κάποιον στο πρόσωπο. Σκεφτήκαμε ότι ίσως το πιο ενδιαφέρον τέλος θα ήταν το λιγότερο δραματικό. Ένας τυπάς καθισμένος στην τουαλέτα να έχει την μεγαλύτερα αποκάλυψη της ζωής του. Δεν μπορούσαμε να αντισταθούμε – η ειρωνία της μη-δραματικής, τουλάχιστον στην επιφάνεια, φύσης μας φάνηκε κατάλληλο.

Ε: Πού βρίσκεται η σχέση του Walt και του Jesse, όπως προχώρησε στα τελευταία 8 επεισόδια έως την τελευταία τους σκηνή μαζί;
Α: Η τελευταία σκηνή είχε μία γλυκόπικρη αίσθηση, νοσταλγικό, για μένα και τους σεναριογράφους. Η Moira Walley-Beckett, που έγραψε το τελευταίο επεισόδιο, έκανε απίστευτη δουλειά μ'αυτή τη σκηνή και ήταν μια αποχαιρετιστήρια σκηνή ανάμεσα στους δύο χαρακτήρες. Αναπόλησαν το παρελθόν, τις “καλύτερες εποχές” - οι καλύτερες εποχές είναι σχετικό στον κόσμο του Breaking Bad. Ήταν αναπολήσεις, όμως, για το όταν μαγείρευαν meth. Υπήρχε μια πιο αθώα εποχή στη σειρά, κι αυτό σκεφτόντουσαν, κι αυτό που λέγαν ουσιαστικά είναι ότι εκείνες οι μέρες είναι στο παρελθόν και δεν μπορούν να γυρίσουν πίσω. Προχωρώντας στο μέλλον είναι λιγότερο η ιστορία του βοηθού που παίρνει μαθήματα από τον ειδικό και περισσότερο για τους συνεργάτες που πηγαίνουν με το ίδιο βήμα, ή πρώην συνεργάτες. Θα δούμε αν – ω, πηγαίνω στο σημείο όπου δεν θέλω να σας πω πολλά. Άλλα βασικά ο Walt και ο Jesse είναι πάνω-κάτω – όχι απαραίτητα το ίδιο έξυπνοι, αλλά μιλώντας με όρους τρομερότητας – είναι αυτό λέξη; Τρομερότητα;- είναι πολύ πιο κοντά στο να είναι ίσοι απ'ότι τους έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν. Ως προς το πώς αυτό θα πραγματοποιηθεί στα τελευταία 8, αναμένεται να το δείτε.

Ε: Η σκηνή που λέει ο Walt πως σταματάει, είναι αμέσως μετά την επίσκεψη στο γραφείο του γιατρού. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι η ανθρώπινη πλευρά του βγήκε από μέσα του, μετά απ'όσα άκουσε στο γραφείο; Πόσο σημαντικό θα είναι αυτό στο τέλος της σειράς;
Α: Ωραία προσοχή στη λεπτομέρια. Ο καλύτερος τρόπος για να το πω αυτό είναι οτί προσπαθούμε να μην έχουμε ούτε μία σκηνή στην σειρά που να μην προχωράει την υπόθεση. Κάθε σκηνή – οταν μπεις στον κόπο να πεις να σ φτιάξουν ένα ολόκληρο σετ για να γυρίσεις μια σκηνή, τότε πρέπει να είναι σημαντικό. Οπότε προχωρόντας, κάθε σκηνή είναι σημαντική. Υπήρχαν πολλοί καλοί λόγοι να πάει ο Walt στην κουζίνα της γυναίκας του και να της πει ότι αποχώρησε. Του την έφερε καλά στην προηγούμενη σκηνή όταν του έδειξε όλα αυτά τα λεφτά. Του εξήγησε πως βασικά είναι ένας τεράστιος σορός από χαρτί όπου δεν μπορούν να κάνουν τίποτα με αυτά. Πόσα είναι αρκετά; Πόσο μεγάλος χρειάζεται να είναι ο σορός; Αυτός εκεί πέρα είναι ένας πολύ καλός λόγος.

Ε: Αν η σειρά είχε τελειώσει στην 4η σαιζόν, ας πούμε, θα είχατε συμπεράνει πως όλα πήγαν κατ'ευχή του Walt. Η ηθική της σειράς, λέει ότι πρέπει να είναι ένα στενάχωρο τέλος γι αυτόν, ότι πρέπει με κάποιο τρόπο να πληρώσει γι αυτά που έχει κάνει;
Α: Όχι απαραίτητα. Φυσικά, όπως ξέρουμε, υπάρχουν άτομα που ξεφεύγουν με φόνους κάθε μέρα. Κάποιος, αυτή τη στιγμή που μιλάμε, βγαίνει καθαρός από ένα φόνο, κάπου στον πλανήτη. Πιθανό, με 7δις ψυχές στον πλανήτη, μαθηματικά μιλώντας, εκατοντάδες άνθρωποι αυτή τη στιγμή την γλιτώνουν από ένα φόνο που διέπραξαν. O Walt μπορεί να έχει την ίδια κατάληξη. Μπορεί να μν πληρώσει για τίποτα. Φαντάζομαι το πιο ακριβές ερώτημα θα ήταν “Πόσο ικανοποιητικό θα ήταν αυτό;”. Τη θα ικανοποιήσει το κοινό στην τελική. Μιλώντας για εμένα, βρίσκω τον εαυτό να αμφιταλαντεύεται για το πως νιώθω για τον τύπο. Κάποιες μέρες τον επευφημώ και κάποιες άλλες θέλω να τον χτυπήσει αμάξι. Το μεγάλο ερώτημα είναι, πιο θα είναι το πιο ικανοποιητικό τέλος; Αλλά, αφού το είπα αυτό, είναι ο ικανοποιητικός τρόπος, ο σωστός τρόπος; Χωρίς να θέλω να πω τίποτα, αυτές είναι οι ερωτήσεις που κάνουμε στους εαυτούς μας συνέχεια. Ποιες είναι οι ελπίδες και τα όνειρα μας εδώ πέρα; Τι θέλουμε να δούμε να συμβαίνει; Και όταν κάνουμε συγκεντρώσεις σε ένα δωμάτιο, είμαστε συνήθως συμφωνεί στο τι θέλουμε να συμβεί. Και μετά αναρωτιόμαστε, είναι αυτός ο σωστός τρόπος; Ποιο το νόημα; Τι μήνυμα θέλουμε να περάσουμε; Έχουμε κάποιο; Κάποιες μέρες δεν είμαι σίγουρος γι αυτό. Άλλα πολλές μέρες, είναι αρκετό για να πούμε μία ενδιαφέρον ιστορία, να είμαστε καλλιτεχνικοί και δραματικοί με σοκαριστήκες στιγμές και θαυμασμό, όπως ήταν. Πάμε μπρος-πίσω αρκετά συχνά. Είναι, όπως λέμε, work in progress.

Πως σας φαίνεται;

No comments:

Post a Comment