Στην 24η αποκλειστική συνέντευξη του blog (1η από το crew της σειράς), ο Dave Porter, μουσικός συνθέτης (αν υπάρχει αυτός ο όρος) ή καλύτερα music composer του Breaking Bad μιλάει για την φινάλε του 4.11, για το αν υπάρχει κάποιο TV theme που θα ήθελε να γράψει, για την συνεργασία του με τον Vince Gilligan αλλά και για πολλά ακόμη ενδιαφέροντα πράγματα! Διαβάστε παρακάτω, την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη! Επίσης είναι spoiler free!
E : Υπάρχουν κάποια TV themes που θα θέλατε να είχατε γράψει;
Α : Δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχουν κάποια που θα ήθελα να είχα γράψει, αλλά υπάρχουν σίγουρα κάποιοι που με ενέπνευσαν δημιουργικά! Όταν ήμουν νεότερος το θέμα από Twin Peaks μου έρχεται στο μυαλό, The X-Files, και ακόμη και του Miami Vice. Πρόσφατα, φαίνεται ότι τα themes της τηλεόρασης είναι ένα είδος προς εξαφάνιση, το οποίο είναι ντροπιαστικό, αλλά υπάρχουν ακόμα μερικά πολύ καλά εκεί έξω!
Ε : Όταν γράφεται την μουσική, πόση ποσότητα μουσικής γράφεται πριν δείτε τη σκηνή και πόση μετά την προβολή της;
Α : Δεν γράφω τίποτα πριν να έχω την σκηνή για να δουλέψω με αυτή. Πάντα έβλεπα τον ρόλο του συνθέτη, σαν δημιουργό μουσικής που λειτουργεί υπέρ του δράματος στην οθόνη και ως εκ τούτου είναι προσαρμοσμένη πολύ στενά με το υλικό. Στην πραγματικότητα, πολλές δημιουργικές αποφάσεις λαμβάνονται πριν γράψω ακόμη ένα σημείωμα! Για κάθε σκηνή έχουμε συζητήσεις σχετικά με το ρόλο της μουσικής και τι θα πρέπει να προσπαθήσει να μεταδώσει (θειικό). Μετά από αυτό, συχνά περνώ μεγάλο χρονικό διάστημα δουλεύοντας με tempos, meters, καθώς και με το σχεδιασμό και την ηχογράφησει του ήχου, πριν ξεκινήσω μια σκηνή!
Ε : Ποια ήταν η συμβολή σας στο το τραγούδι "Fallacies" από τους TwaughtHammer;
A : Oi Twaughthammer, όπως γνωρίζετε, είναι μια φανταστική rock & roll μπάντα που αποτελείται από πολλούς χαρακτήρες του Breaking Bad συμπεριλαμβανομένων των Jesse & Badger. Η μπάντα αναφέρεται σε διάφορα επεισόδια. Το concept της μπάντας επινοήθηκε από τους συγγραφείς κατά τη διάρκεια της 2ης σεζόν και το τραγούδι "Fallacies" είναι ένα από τα τραγούδια της μπάντας. Ο δημιουργός / και executive producer της σειράς Vince Gilligan και ο ένας εκ των writers / παραγωγός Sam Catlin της σειράς, μου έδωσαν τους στίχους, και έγραψα όλα της μουσικής που παράγεται για την ηχογράφηση. Παρουσίασα το κομμάτι μαζί με τον regular κιθαρίστα Mike Pendleton! Τα φωνητικά τα τραγούδησε ο Matt Jones (Badger) με τον Matt, τον Aaron Paul (Jesse) και τον εαυτό μου όλα να τραγουδάμε backup! Το crew μας δημιούργησε τότε ένα μουσικό βίντεο για το τραγούδι που εμφανίζεται στα DVD της 2ης σεζόν ως Extras (το έχω δει και είναι επικό!), επίσης το ίδιο το τραγούδι είναι στο 1ο soundtrack cd που είχε κυκλοφορήσει εκείνη την εποχή!
Ε : Πως είναι να δουλεύεις με τον Vince Gilligan;
Α : Ο Vince είναι βέβαια ένας πάρα πολύ έξυπνος και ταλαντούχος άνθρωπος, αλλά αυτό που θαυμάζω περισσότερο σχετικά με το να δουλεύω μαζί του είναι το δημιουργικό περιβάλλον που προάγει γύρω του! Προς τιμήν του, ο Vince καλωσορίζει τις ιδέες του καθενός και ενθαρρύνει τη συζήτηση και τον διάλογο σχετικά με όλες τις δημιουργικές αποφάσεις που πηγαίνουν στην παραγωγή Breaking Bad. Εξίσου σημαντικό, όμως είναι ότι, έχει ένα ισχυρό όραμα για την σειρά του και όταν έρχεται η ώρα να πάρει μια δύσκολη επιλογή, είναι αποφασιστικός!
E : Ποια ήταν η έμπνευση σας για το μουσικό θέμα του Heisenberg που ακούμε κάθε φορά όπου ο Walter βάζει το καπέλο του και αρχίζει να περπατά;
A : Από πολύ νωρίς στη σειρά o Vince Gilligan μιλούσε για το Breaking Bad ως έχει στιγμές που είναι ένα «μετα-μοντέρνο Western." Το μαύρο καπέλο του Walter, φυσικά, είναι ένα νεύμα με αυτή την ιδέα. Μιλάμε πολύ για τη χρήση της μουσικής και του ήχου σε κλασικά Western ύφους ταινίες, και το "θέμα" του Heisenberg (και το κύριο "θέμα" των τίτλων του Breaking Bad για εκείνο το θέμα) είναι η μοντέρνα έκδοση μου για αυτή την ιδέα. Έχει την ίδια spare ποιότητα γι 'αυτό, αλλά αντι για ακουστικά κρουστά και ακουστική κιθάρα, χρησιμοποιώ synthesizers, υπάρχοντες ήχους και όργανα απ' όλο τον κόσμο. Εκτελώ το μοτίβο που συνθέτει τη μελωδία του Heisenberg σε ιαπωνικό κότο (μουσικό όργανο), κάτι το οποίο καταλήγει να είναι αρκετά μεταλλαγμένο . To μουσικό θέμα του Heisenberg σε αυτή τη μορφή εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην 3η season και ότι η εκδοχή του "The Long Walk Alone (το μουσικό θέμα του Heisenberg)" συμπεριλαμβάνεται στο επερχόμενο άλμπουμ Breaking Bad soundtrack, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στις 28 Αυγούστου στο iTunes (παρακάτω υπάρχει link για προπαραγγελία του album)!
E : H 5η season είναι φαινομενική μέχρι στιγμής! Μπορείτε να μας πείτε κάτι για το φινάλε της season; Επίσης, ξέρετε πως θα τελειώσει το Breaking Bad;
Α : Ευχαριστώ! Υπήρξαν μερικές θαυμάσιες ευκαιρίες για την μουσική να διαδραματίζει ακόμα μεγαλύτερο ρόλο στην 5η season, και αυτό είναι τόσο πολλή διασκεδαστικό όσο ποτέ του να είναι ένα μέρος της. Όσο για το φινάλε της σεζόν, ειλικρινά δεν ξέρω πολύ περισσότερα από ο,τι εσείς! Η μουσική και ο ήχος είναι τα τελευταίο βήματα που έχει το κάθε επεισόδιο για να ολοκληρωθεί, έτσι γράφω τη μουσική μόνο λίγες εβδομάδες πριν από την προβολή τους!
Ε : Το επεισόδιο 411 "Crawl Space" ήταν επικό, κάνατε πολύ καλή δουλειά. Η μουσική για την τελευταία σκηνή ήταν λαμπρή, επική, εκπληκτική και καταπληκτική! Η ερμηνεία του Bryan Cranston ήταν φαινομενική! Αυτή η σκηνή ήταν η πιο αγωνιώδες σκηνή στην ιστορία της τηλεόρασης! Ενώ είναι και η αγαπημένη μου σκηνή από την ολόκληρη σειρά! Τι σας ενέπνευσε για να γράψατε την μουσική για αυτή τη σκηνή; Επίσης, μπορείτε να μας πείτε κάτι για την δημιουργική διαδικασία;
Α : Σας ευχαριστώ! Αυτή είναι μία από τις πιο αξέχαστες στιγμές της σειράς, και είμαστε όλοι πολύ περήφανοι για το πως εξελίχθηκε αυτή η σκηνή! Οι Bryan Cranston, Anna Gunn και Betsy Brandt είναι όλοι τους φανταστικοί, και φυσικά λάτρεψα τον τρόπο με τον οποίο γυρίστηκε. Εμπνεύστηκα από μία πολύ συγκεκριμένη στιγμή σε αυτή την σκηνή, όταν Walt αρχίζει το τρελό γέλιο του και η Skyler γέρνει προς τα πίσω σε τρόμο από κάτω από το φως στο σκοτάδι. Αυτή η μικρή στιγμή μου φάνηκε πολύ σαν ένα horror film ... ή τουλάχιστον μια horror movie (δεν ξέρω τι εννοεί και το λέει 2 φορές), όπως το Breaking Bad θα το κάνει. Μουσικά ήθελα να μεταφέρω ότι όλοι ήταν εντελώς παγιδευμένοι, ότι η τελευταία επιλογή διεξόδου του Walt είχε αποτύχει και δεν υπάρχει πουθενά για να πάει! Δημιουργικά άρχισα με αυτό το θαμπό, πόνο, επίμονο thud. Για μένα, αυτό αντιπροσωπεύει την αυξανόμενη συνειδητοποίηση ότι τα πάντα είναι απελπιστικά! Δεδομένου ότι αυτοί είναι σε δεινή κατάσταση γίνεται όλο και πιο εμφανής σε αυτούς, ότι thud ανατροφοδοτεί τον εαυτό του για να δημιουργήσει ένα πληρέστερο και πιο πλούσιο ήχο που εξαφανίζει τελικά όλες τις άλλες αισθήσεις τους!
Μπορείτε να προπαραγγείλετε το νέο soundtrack album του Breaking Bad που θα κυκλοφορήσει στις 28 Αυγούστου από το Itunes, πατώντας εδώ!
Πως σας φαίνεται η νέα μας συνέντευξη;
E : Υπάρχουν κάποια TV themes που θα θέλατε να είχατε γράψει;
Α : Δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχουν κάποια που θα ήθελα να είχα γράψει, αλλά υπάρχουν σίγουρα κάποιοι που με ενέπνευσαν δημιουργικά! Όταν ήμουν νεότερος το θέμα από Twin Peaks μου έρχεται στο μυαλό, The X-Files, και ακόμη και του Miami Vice. Πρόσφατα, φαίνεται ότι τα themes της τηλεόρασης είναι ένα είδος προς εξαφάνιση, το οποίο είναι ντροπιαστικό, αλλά υπάρχουν ακόμα μερικά πολύ καλά εκεί έξω!
Ε : Όταν γράφεται την μουσική, πόση ποσότητα μουσικής γράφεται πριν δείτε τη σκηνή και πόση μετά την προβολή της;
Α : Δεν γράφω τίποτα πριν να έχω την σκηνή για να δουλέψω με αυτή. Πάντα έβλεπα τον ρόλο του συνθέτη, σαν δημιουργό μουσικής που λειτουργεί υπέρ του δράματος στην οθόνη και ως εκ τούτου είναι προσαρμοσμένη πολύ στενά με το υλικό. Στην πραγματικότητα, πολλές δημιουργικές αποφάσεις λαμβάνονται πριν γράψω ακόμη ένα σημείωμα! Για κάθε σκηνή έχουμε συζητήσεις σχετικά με το ρόλο της μουσικής και τι θα πρέπει να προσπαθήσει να μεταδώσει (θειικό). Μετά από αυτό, συχνά περνώ μεγάλο χρονικό διάστημα δουλεύοντας με tempos, meters, καθώς και με το σχεδιασμό και την ηχογράφησει του ήχου, πριν ξεκινήσω μια σκηνή!
Ε : Ποια ήταν η συμβολή σας στο το τραγούδι "Fallacies" από τους TwaughtHammer;
A : Oi Twaughthammer, όπως γνωρίζετε, είναι μια φανταστική rock & roll μπάντα που αποτελείται από πολλούς χαρακτήρες του Breaking Bad συμπεριλαμβανομένων των Jesse & Badger. Η μπάντα αναφέρεται σε διάφορα επεισόδια. Το concept της μπάντας επινοήθηκε από τους συγγραφείς κατά τη διάρκεια της 2ης σεζόν και το τραγούδι "Fallacies" είναι ένα από τα τραγούδια της μπάντας. Ο δημιουργός / και executive producer της σειράς Vince Gilligan και ο ένας εκ των writers / παραγωγός Sam Catlin της σειράς, μου έδωσαν τους στίχους, και έγραψα όλα της μουσικής που παράγεται για την ηχογράφηση. Παρουσίασα το κομμάτι μαζί με τον regular κιθαρίστα Mike Pendleton! Τα φωνητικά τα τραγούδησε ο Matt Jones (Badger) με τον Matt, τον Aaron Paul (Jesse) και τον εαυτό μου όλα να τραγουδάμε backup! Το crew μας δημιούργησε τότε ένα μουσικό βίντεο για το τραγούδι που εμφανίζεται στα DVD της 2ης σεζόν ως Extras (το έχω δει και είναι επικό!), επίσης το ίδιο το τραγούδι είναι στο 1ο soundtrack cd που είχε κυκλοφορήσει εκείνη την εποχή!
Ε : Πως είναι να δουλεύεις με τον Vince Gilligan;
Α : Ο Vince είναι βέβαια ένας πάρα πολύ έξυπνος και ταλαντούχος άνθρωπος, αλλά αυτό που θαυμάζω περισσότερο σχετικά με το να δουλεύω μαζί του είναι το δημιουργικό περιβάλλον που προάγει γύρω του! Προς τιμήν του, ο Vince καλωσορίζει τις ιδέες του καθενός και ενθαρρύνει τη συζήτηση και τον διάλογο σχετικά με όλες τις δημιουργικές αποφάσεις που πηγαίνουν στην παραγωγή Breaking Bad. Εξίσου σημαντικό, όμως είναι ότι, έχει ένα ισχυρό όραμα για την σειρά του και όταν έρχεται η ώρα να πάρει μια δύσκολη επιλογή, είναι αποφασιστικός!
E : Ποια ήταν η έμπνευση σας για το μουσικό θέμα του Heisenberg που ακούμε κάθε φορά όπου ο Walter βάζει το καπέλο του και αρχίζει να περπατά;
A : Από πολύ νωρίς στη σειρά o Vince Gilligan μιλούσε για το Breaking Bad ως έχει στιγμές που είναι ένα «μετα-μοντέρνο Western." Το μαύρο καπέλο του Walter, φυσικά, είναι ένα νεύμα με αυτή την ιδέα. Μιλάμε πολύ για τη χρήση της μουσικής και του ήχου σε κλασικά Western ύφους ταινίες, και το "θέμα" του Heisenberg (και το κύριο "θέμα" των τίτλων του Breaking Bad για εκείνο το θέμα) είναι η μοντέρνα έκδοση μου για αυτή την ιδέα. Έχει την ίδια spare ποιότητα γι 'αυτό, αλλά αντι για ακουστικά κρουστά και ακουστική κιθάρα, χρησιμοποιώ synthesizers, υπάρχοντες ήχους και όργανα απ' όλο τον κόσμο. Εκτελώ το μοτίβο που συνθέτει τη μελωδία του Heisenberg σε ιαπωνικό κότο (μουσικό όργανο), κάτι το οποίο καταλήγει να είναι αρκετά μεταλλαγμένο . To μουσικό θέμα του Heisenberg σε αυτή τη μορφή εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην 3η season και ότι η εκδοχή του "The Long Walk Alone (το μουσικό θέμα του Heisenberg)" συμπεριλαμβάνεται στο επερχόμενο άλμπουμ Breaking Bad soundtrack, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στις 28 Αυγούστου στο iTunes (παρακάτω υπάρχει link για προπαραγγελία του album)!
E : H 5η season είναι φαινομενική μέχρι στιγμής! Μπορείτε να μας πείτε κάτι για το φινάλε της season; Επίσης, ξέρετε πως θα τελειώσει το Breaking Bad;
Α : Ευχαριστώ! Υπήρξαν μερικές θαυμάσιες ευκαιρίες για την μουσική να διαδραματίζει ακόμα μεγαλύτερο ρόλο στην 5η season, και αυτό είναι τόσο πολλή διασκεδαστικό όσο ποτέ του να είναι ένα μέρος της. Όσο για το φινάλε της σεζόν, ειλικρινά δεν ξέρω πολύ περισσότερα από ο,τι εσείς! Η μουσική και ο ήχος είναι τα τελευταίο βήματα που έχει το κάθε επεισόδιο για να ολοκληρωθεί, έτσι γράφω τη μουσική μόνο λίγες εβδομάδες πριν από την προβολή τους!
Ε : Το επεισόδιο 411 "Crawl Space" ήταν επικό, κάνατε πολύ καλή δουλειά. Η μουσική για την τελευταία σκηνή ήταν λαμπρή, επική, εκπληκτική και καταπληκτική! Η ερμηνεία του Bryan Cranston ήταν φαινομενική! Αυτή η σκηνή ήταν η πιο αγωνιώδες σκηνή στην ιστορία της τηλεόρασης! Ενώ είναι και η αγαπημένη μου σκηνή από την ολόκληρη σειρά! Τι σας ενέπνευσε για να γράψατε την μουσική για αυτή τη σκηνή; Επίσης, μπορείτε να μας πείτε κάτι για την δημιουργική διαδικασία;
Α : Σας ευχαριστώ! Αυτή είναι μία από τις πιο αξέχαστες στιγμές της σειράς, και είμαστε όλοι πολύ περήφανοι για το πως εξελίχθηκε αυτή η σκηνή! Οι Bryan Cranston, Anna Gunn και Betsy Brandt είναι όλοι τους φανταστικοί, και φυσικά λάτρεψα τον τρόπο με τον οποίο γυρίστηκε. Εμπνεύστηκα από μία πολύ συγκεκριμένη στιγμή σε αυτή την σκηνή, όταν Walt αρχίζει το τρελό γέλιο του και η Skyler γέρνει προς τα πίσω σε τρόμο από κάτω από το φως στο σκοτάδι. Αυτή η μικρή στιγμή μου φάνηκε πολύ σαν ένα horror film ... ή τουλάχιστον μια horror movie (δεν ξέρω τι εννοεί και το λέει 2 φορές), όπως το Breaking Bad θα το κάνει. Μουσικά ήθελα να μεταφέρω ότι όλοι ήταν εντελώς παγιδευμένοι, ότι η τελευταία επιλογή διεξόδου του Walt είχε αποτύχει και δεν υπάρχει πουθενά για να πάει! Δημιουργικά άρχισα με αυτό το θαμπό, πόνο, επίμονο thud. Για μένα, αυτό αντιπροσωπεύει την αυξανόμενη συνειδητοποίηση ότι τα πάντα είναι απελπιστικά! Δεδομένου ότι αυτοί είναι σε δεινή κατάσταση γίνεται όλο και πιο εμφανής σε αυτούς, ότι thud ανατροφοδοτεί τον εαυτό του για να δημιουργήσει ένα πληρέστερο και πιο πλούσιο ήχο που εξαφανίζει τελικά όλες τις άλλες αισθήσεις τους!
Μπορείτε να προπαραγγείλετε το νέο soundtrack album του Breaking Bad που θα κυκλοφορήσει στις 28 Αυγούστου από το Itunes, πατώντας εδώ!
Πως σας φαίνεται η νέα μας συνέντευξη;
No comments:
Post a Comment